Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

17 Ocak 2013 Perşembe

Küçük Benelüks Turu

Yeni yila Amsterdam'da ailemle beraber girdigimi bir onceki postta anlatmistim. O postum, Amsterdam'da annemler Turkiye'den gelene kadar gecirdigim vakit ve fotograflarla alakaliydi. Bu postum ise, annemin, babamin ve teyzemin Istanbul'dan gelisiyle baslayan, Amsterdam seyahatimin bir nevi 2. yarisiyla ilgili. 
Tabi ki yine bir guzel kavusma aniyla annem ve babamla gunlerimi gecirmeye basladim. Hollanda'nin hic gitmedigimiz bi kac yerine gittik ve bir gun de Belcika'ya gittik. Hollanda'da gittigimiz yerlerin ilki; De Winterschans,diger duragimiz ise Giethoorn. Ertesi gun de annemler Ghent'e giderken ben de tabii ki yine Antwerp'e gittim. Artik Antwerp bana "You Again?" diyordu. Ne yalan soyleyeyim; en sevdigim Avrupa sehirlerinden biri. 
1 Ocak'ta da Alghero'ya donerek yilbasi tatilimi sonlandirdim. Yilbasinda kar manzarasi umut ederken sadece yagmur yagmasiyla hayal kirikligina ugramamin disinda gercekten guzel bir yilbasi tatili oldu benim icin. 

De Winterschans'dayiz.










Giethoorn'dayiz.




Amsterdam'da geziyoruz.




 

Buz pateni yapicaktim,ondan bu heyecanli yuz ifadem.





Bunlar da Antwerp'ten.




Tesekkurler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder