Fotoğrafım
child of the moon,being raised by the sun.lover of the nature.

26 Kasım 2011 Cumartesi

Masai Mara,Safari!

Hayatimda edinebilecegim en guzel tecrubelerden biri kesinlikle buydu. Safari yapmak. Son 2 gunumuzu Masai Mara'da gecirdik. 2 gun basta az gelmisti bana ama sabah,ogle ve aksam safariye cikiyorduk. Zaten baska da yapacak hic birsey yoktu. Ben oyle oldugunu dusunmezdim ama,oteller ve koyleri (koyleri de sadece minnacik evler,dogal yasam var) disinda birsey yok. Havaalani dedikleri sey de, o bos alana kurulmamis bir havaalani,acik alana ucaklar iniyor ve otel gorevlileri sizi alip goturuyor. Bizim rehberimiz o kadar iyiydi ki. Tam bir Masai!



Zebra gorunce sevincten ciglik atip onlari kaciran biriyim. 

 Aslan ailesi.. Hepsinin karni tok,uzaniyorlar.






Bu fillere Afrika Filleri deniyormus,sebebi ise kulaklarinin seklinin Afrika kitasina benzemesindenmis.


Aslanlar araclarimizin dibinden gecip gidiyor,hic umursamiyorlar bizi. Cunku aslinda araclari onlar buyuk bir hayvan olarak dusunuyorlarmis ve hic bulasmazlarmis. Ama tabi sinir bozucu sesler cikarip, onlarin dikkatini dagitmazsaniz.


Sacin ne guzelmis senin canim.


Ve tam 1 bucuk saat bos bos bu degerli leoparimizin uykusundan uyanmasini bekledik. Ama degdi tabii ki. Cunku pek denk gelinmezmis. Sansliymisiz!


Bir Masai koyunu ziyarete gittik, bizi geleneksel dans ve muzikleriyle karsiladilar.


Babamla Erkan abi de artik Masai kabilesinden.



Ziplayan kabile.


Ben bu cocuklara bayilmistim, o kadar sevimliler ki. Onlara vermek icin yanimda biskuvi var mi diye dusunurken cantamda cikolatali eti form oldugu aklima gelmisti. Cikarip onu vermistim, cok sevinmislerdi. Ama 'eti form' sonucta. Traji komik.






Bunlar da, Masai Mara'nin bana sunmus oldugu guzel manzaralar. Harikaydi.


Sabahlari cikilan balon safarisini cok istemistim ama fiyati oldukca tuzluydu. Gerek duymadik.


Okudugunuz icin tesekkurler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder